Helgen

Hej på er!

Gårdagens studentfirande var riktigt trevligt. Var på Johans mottagning och det var så mysigt och roligt. Var väldigt nervös innan men när jag kom dit så var alla så trevliga och lättsamma så spänningen släppte lite. Johan var jättefin och det bjöds på god mat och dryck och massor av skratt. Sedan bar det av till Emily för att byta kläder och sedan ner till Freja där vi åt middag och umgicks med massor av härliga och glada människor. Sen blev det Telegrafen där hela Nynäshamns festfolk var. Blev en tidig hemgång för mig eftersom jag fick så ont i ryggen och i min fot eftersom någon klev på mig och jag vred till foten fel. Var hemma i sängen vid halv två.

Idag har jag jobbat. Har gått bra men ganska segt. Inte mycket folk idag inte.

Bjuder er på en fantastisk låt!




♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0