Fredag

Godmorgon eller godförmiddag på er!

Idag ska jag gå en promenad med min vän Linda och sedan äta lite lunch tillsammans. Efter det måste jag hem och fixa mina kläder tills ikväll då jag ska på garden party hos Kajsa. Man kunde ju hoppas på bättre väder men nu är det som det är. Får ta med varma kläder för vi ska sitta ute i ett partytält med väggar och mysa. Det är "prinsar och prinsess" tema så jag ska självklart vara prinsessa. Går väl inte direkt in för det till hundra procent men jag är rätt söt som prinsessa måste jag erkänna.

Nej nu ska jag slänga i mig lite frukost och kila iväg och plocka upp Linda. Vi hörs senare och då får ni se hur jag kommer se ut ikväll! Puss och ha en underbar dag!

♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0