svävar på rosa moln

Hej hallå! Idag är jag på ett strålande bra humör. Dagen började segt med huvudverk men dem gick över rätt snabbt. Sen fick jag ledigt från jobbet den 9 augusti så nu har jag och Angelica bokat våran resa till Mallorca och Adam. Sen kom en charmknutte in på jobbet med en bukett rosor. Då var dagen fulländad!

Nu har jag varit och handlat mat tills imorgon med tjejerna och nu återstår bara packningen och att välja kläder.

Imorgon åker vi till Landsort och spårar på sommarfesten! Får med mig ett gäng härliga brudar.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad kul att du äntligen kommer iväg gumman! <3

2009-07-24 @ 23:43:06
URL: http://lifebyemily.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0