Ny vecka, är dessutom ledig.

Hej hallå alla läsare. Idag har jag spenderat min tid tillsammans med en underbar och saknad vän, Emelie. Var så himla mysigt att bara ses och prata igen. Inte setts på hela sommaren. Vi åt lunch på Konditoriet Nynäshamn och kollade i Nynäshamns lilla utbud av affärer, därefter blev det en glass i hamnen och sedan en sväng med bilen till  djuraffären. Sen bestämde vi oss för att gå till Freja och släcka törsten. På vägen hem så handlade jag lite mat och nu är jag mätt och belåten och ska slå mig ner i soffan med min mintchoklad och ha lite ensamtid. Ska bli så skönt.

Lite bilder från dagen.







♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja man får verkligen sommarkänsla ;D

2009-07-27 @ 20:52:31
URL: http://sojb.blogg.se/
Postat av: Emelie

mysdag! :)

2009-07-27 @ 22:42:39
Postat av: tessan

emelie: ja super!

2009-07-27 @ 22:49:28
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0