15 juli

vaknar vid strax innan åtta av att någon jävel börjar röja med motorsåg utanför fönstret. Innan åtta, det är ju faktiskt lite tidigt enligt min mening. Nå väl, upp kom jag iallafall och nu sitter en inpackning i skallen och jag ska ut och lägga mig i en solstol ute på altanen medans alla lyckliga festmänniskor åker till Gotland. Nästa sommar ska jag tvinga med mig folk eller åka själv för nästa år ska jag dit. Punkt slut!

Idag är det jobb som gäller igen, men imorgon är jag ledig och då bär det av till Haninge för att göra pass och kolla i affärer och sedan hem och klippa och slinga mig. Underbart! Förhoppningsvis så drar jag till Mallorca en bit in i augusti om det blir som jag vill(men det brukar det ju aldrig bli så det är ingen idé att hoppas).

Nej ut i solen var det. Tjing!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: anonym

Intressant och rolig blogg! Jätte snygga kläder du visar varje dag :) Vad härligt att åka till Mallorca, det är ju så fint där! Vart på Mallorca ska du bo då?

2009-07-17 @ 16:56:16
Postat av: tessan

anonym: Men åh tack så mycket, vet värmer verkligen!

Om det blir så att jag kommer iväg till Mallorca så ska jag bo hos en kompis som bor och jobbar i Alcudia.

2009-07-17 @ 17:08:28
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0