♥ take the time to smell the roses

Tisdag, en kort skoldag vilket idag medförde en lunch på Konditoriet Nynäshamn med ett trevligt gäng tjejer. Blev en räksallad för min del plus en morotskaka. Efter lunchen och fikan gick vi runt i centrum och gjorde några ärrenden och sedan till ungdomsmottagningen där jag gick min första spruta mot Gardacil. Skit läskigt med spruta men det gick galant! Nu sitter jag här och försöker komma på någonting att skriva om på min engelska uppsatts men det går åt helvete. Fantasibarometen står på noll och jag är inget proffs på engelska så allt blir bara pannkaka!

Ikväll ska jag käka thaimat med Kristoffer, ta det lugnt och kolla på film.





♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0