Foton



Då har jag fotat Petra och Vagant idag. Det gick väl sådär eftersom hästar inte direkt står still och drar den rätta posen när man själv vill men några bra bilder blev det iallafall. Men jag får fota flera porträttfoton till fotot så man har lite att komma med när man ska visa sina talanger(?). När Petra och jag kom hem från stallet så kom Emily och Emelie förbi på en fika och sedan åkte vi och handlade mat till kvällen. Jag, Emliy och Emelie ska laga mat och dricka lite vin så det kommer nog bli en trevlig kväll.

Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite inför kvällen och sedan käka bakad potatis och avokade med skagenröra tillsammans med mamma. Ni Får ha en så trevlig kväll så hörs vi imorgon!

♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0