En dag kvar...

...tills lovet börjar. Helt underbart känns det. Det sitter verkligen på sin rätta plats att få ledigt nu för min del. Är så skoltrött just nu så jag ska samla krafterna under lovet och komma tillbaka till skolan med en ny possetiv och effektiv inställning efter lovet.

Skoldagen gick bra som vanligt och jag jobbade för en gångs skull på sp-tiden vilket känns jäkligt skönt nu när man är hemma och har en timmes mindre arbete att göra iallafall. Engelskan är fördigskriven på svenska så nu är det översättningen som ska börja och sedan cvt som ska skrivas klart och skickas iväg sen är jag klar med mitt pluggande för en veckas tid. L ä t t n a d !

Nej nu ska jag återgå till studierna. Hörs ikväll hoppas jag.

♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0