Sofis mode

Godmorgon!  :)

Jag var så himla trött igår efter stan så jag orkade inte uppdatera någonting. Kan visa sakerna jag kom hem med imorgon. Nu är det strax skola som gäller och ikväll bär det av in till Stockholm med tre fina tjejer för att äta och gå på Sofis mode kväll där det bjuds på bubbel, goodiebags, modevisning etc. Ska bli så jäklans kul!¨

Beställde hem en ny mobil igår när jag var i stan. Blir en vit Samsung s5230 den här gången. Nice huh!? Kommer förhoppningsvis imorgon.





♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: s.

Hur kom de sig att ni fick komma till sofis mode? Hur gör man för att få gå på de!?

2009-08-27 @ 08:27:12
Postat av: tessan

s: man fick skriva in och vinna inbjudningar. :) Skriva en liten kommentar om varför man skulle vinna. :)

2009-08-27 @ 14:56:59
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: johanssn

haha vad skrev dudå? :)

2009-08-28 @ 15:32:16
Postat av: tessan

johanssn: att jag och min kompis ska ha en modeblogg som projektarbete.

2009-08-28 @ 17:23:26
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0