L som i ledighet

Nu skulle ni bara se hur mycket jag njuter av att ha avklarat min sista jobbdag på ett tag. Känns lite konstigt men så fruktansvärt skönt ska ni veta. Nu ska jag också få vila, softa, sola och festa och göra vad tusan jag vill. På torsdag åker jag och Angelica till Mallorca och jag längtar så jag nästan spricker. Ska bli kul att komma iväg och byta miljö en vecka Sen när vi kommer hem så börjar vi skolan några dagar senare. Vart i helvete tog denna sommaren vägen undrar ja genast!? Usch blir ju bara deppig så fort jag tänker på det.

Är ensam hemma så jag håller på och styr upp lite ordning här hemma. Tvättar, lagar mat och har mig. Måste gå och handla en sväng snart också, men det är så sjukt tråkigt så jag skjuter bara upp det. Imorgon har jag planer på att eventuellt åka in till stan och shoppa lite. Får se om jag får sällskap eller ej. Det återstår och se. Nej nu ska jag ner i tvättstuga och riva loss ett solo till GES.


♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0