Trötthet är den bästa huvudkudden!

Hej på er!


Igår var jag som sagt på Walthers student skiva på Huset i Gamla stan och vilken kväll det blev. Först gick jag hem till Linda för att fixa till oss och föra lite sedan tog vi tåget in till söder där vi var en stund med lite sköna grabbar och damer. Därefter blev det en taxi till Huset. Väl inne hamnade man direkt på dansgolvet där jag blev fast hela kvällen. Känner idag att jag är otränad och har fått en lättare träningsverk. Efter utekvällen blev det en donken och sedan bilresa hem, guld värt! Kvällen var mer än lyckad och bjöd på en del smaskigheter.


Ja idag är man ju inte så pigg direkt. Efter en hel natts festande och endast 3,5 timmar sömn. Har i alla fall varit i skolan vilket känns skönt. Efter skolan blev det till att hänga lite med mina söta vänner Emily och Emelie och nu är jag äntligen hemma och ska inte gå utanför dörren förens imorgon då jag ska till jobbet. Så ikväll blir det grillning med familjen och Kjelle bjuder på middagen. Sen blir det nog tv och film för min del och en tidig sömn. En sak är säker, inatt kommer jag sova som en stock i mina nybäddade lakan!



♥ Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0