Ny vecka igen

Hej hallå!

Har precis satt i mig tre ägg och är mätt och belåten och redo för att sätta igång med mitt idrottsarbete som jag ska försöka bli klar med idag. Skoldagen idag har varit lite annorlunda. Började dagen 8.30 och höll på med en uppgift till en ekonomitävling ända fram till 12.30. Vi hann inte ens klart ordentligt så vi kan nog bara glömma dom 30 000 som var priset. Men jag har lärt mig mycket om pensionssparande så det är ju super! Uppgiften sög i alla fall all energi och kraft ifrån mig och det blev en mycket flamsig och rolig mattelektion. Emily och jag fick en av våra hederliga gamla skrattattacker och tårarna rann ner för mina kinder som Niagarafallen.


Nu ska jag börja plugga, så himla otaggad.
 

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: sara

hej!, jag bara undrar om du tränar på gym on the web? är det bra isåfall ? är det många som tränar?

2009-04-27 @ 18:16:17
Postat av: Therese

Hej Sara! Nej jag tränar i gymnasiet. Där tycker jag det är bra och ganska mycket folk. Jag har hört att det är folk som bytt från gym on the web till gymnasiet efter dom bytte maskiner där nere för att folk blev missnöjda. Men det är ju fräschare maskiner nere på webben! (:

2009-04-27 @ 18:57:17
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0