I'm high on believing

Oj så duktig jag känner mig nu. Tror att jag är klar med idrotten och jag har nyss städat migg rum plus resten av övervåningen. Nu tänkte jag hoppa ner i sängen och läsa lite engelska och vänta på att hockeymatchen ska börja. Sverige mot Lettland idag, ska bli kul! Funderar på om man ska orka ta sig bort till affären och köpa lite frukt och grönt innan matchen börjar. Det återstår att se. Men ni får ha en härlig kväll gott folk. Kramar.


Bild från när jag precis börjat nian.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

med frukt menar du, hmm godis? :P

2009-04-27 @ 20:01:39
Postat av: Therese

anonym: hihi ja det blev popcorn (A)

2009-04-27 @ 21:46:31
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: härligt!

haha sööt

2009-04-28 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0