Höjdar kväll

Gårdagen blev riktigt trevlig och rolig. Började lite lugnt hemma hos Daniel där det sedan droppade in en och annan för mycket. Sen bar det av till Telegrafen för att fortsätta festandet. Mötte min vän på vägen som inte mådde bra alls, försökte trösta lite men det var inte lätt. Sen gick man till TG med dåligt samvete. Killarna hade redan smitit in så jag mötte Emelie och Marcus och trippade in i dimman. Väl inne träffade man en och annan skön lirare och jag hade pissroligt!

Nu rycktas det om glass och vätska i solen, mysigt. Drickan är jag i stort behov av just nu, för jag har saharaöknen i min mun.



 

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: adeline

ja den är sjukt bra! :D

2009-04-12 @ 13:49:47
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du ska inte ha dåligt samvete! <3

2009-04-12 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0