Give me a sign

Hallå i solskenet! Vilket underbart väder det är ute. Man blir ju bara på så bra humör. Min dag har varit toppen. Började dagen med att Robert körde ett hårt kampsportpass med oss på idrotten. Jävligt kul men fy va jobbigt och inte bra för min lilla klenis rygg. Efter skolan satt jag och Emelie i solen och fikade medans vi väntade på att hennes pappa skulle kolla och hämta henne och hennes trasiga cykel. Nu tänkte jag fräscha upp i mitt rum och damma lite och damsuga så att det är fint när alla tjejer kommer hit på lördag. Gud va jag längtar och nu ser det ut som om vi kommer dra vidare till det ökända stället Telegrafen, måste ju kolla läget och skapa mig min egen uppfattning om det där placet.

Imorgon drar jag och Emelie J till storstaden för att shoppa lite och luncha i solskenet. Jag ser fram emot min helg och mitt påsklov så mycket! Kramar från en glad tjej.


Jag på skansen i sommaren 2008


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: johanssn

ååh, TG ;)

2009-04-02 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0