Spending my Time

Shiit jag bara sitter och hettsäter choklad, vad fan har det tagit åt mig. Har käkat onyttigheter i kanske snart 2 veckor. Borde leva på vatten i 4 veckor minst nu i framtiden! Måste skaffa mig lite bättre självkontroll, chokladen bara flyger in i min kropp och fastnar på fel ställen! Detta måste få ett slut.

Jaha, idag var det skolfoto, och jag blev typ sämst. Sitter och håller på att börja skratta för att fotografen ska hålla på och säga massa fula saker hela tiden. Till råga på allt så kommer jag ju deffinitivt inte kunna bli osynlig på fotot eftersom jag sitter i mitten längst fram. Ändå en rätt bra plats om man blir bra på fotot. Vafan babblar jag om egentligen, jag är nog en aning övertrött. Ska nog kolla på Idol och sova nu och hämta litervis med vatten så jag stoppar mitt onyttighets-sug!


Så här såg jag ut på skolfotot. En enkel outfit helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: k

Älskar din blogg! :)

2008-10-03 @ 01:13:05
Postat av: k2

men vad var det för outfit då? förklara, vi vill ju veta! :)

2008-10-03 @ 08:58:11
Postat av: tessan

tack så mycket! Blåjeans, svart långärmad v-ringad tröja och guldsmycken.

2008-10-03 @ 09:11:03
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Tiger

Scheisse va fin du e :)



meeeooooW

2008-10-03 @ 15:43:14
Postat av: tessanthorssantjej

Tack!

2008-10-11 @ 14:03:53
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: tessan

2008-10-11 @ 14:04:09
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0