Lördag med underbart väder


Hej hallå!
Hoppas alla mår bra efter gårdagen? Eller så bra som det iallafall går att må en lördags morgon. Jag mår iallafall toppenbra! Idag var min plan att gå ut och fota, och Desirée skulle få vara statist men jag fick inte i filmen i kameran så jag ringde och avbokade. Sen provade Nicklas och han fick igång den på en gång men då var det för sent för att ringa Desirée igen så jag drog ut själv. Var ute i 3 timmar, så mysigt var det. Underbart väder och jag bara njöt av att få vara ledig en lördag när det är bra väder. Bilderna blev inte som jag hade tänkt mig för jag hittade inte dom rätta föremålen som jag ville fota men det blev nog bra ändå hoppas jag. Har kvar lite bilder på filmen så jag ska väl ta slut på dom innan jag lämnar tillbaka kameran på onsdag. Nicklas ville åka ner i hamnen med mig ikväll och fota den coola utställningen som är där. Massa ljusanordningar. Så det ska vi nog göra. Ikväll blir det även en mysig hemmakväll med familjen och god mat. Eftersom vi inte har hunnit träffas så mycket sen dom kom hem från Mallorca. Skönt att vara hemma eftersom jag jobbar imorgon.
Dagens outfit - Lördag

Kofta - Ginatricot
Väst - Canada goose
Mjukisbyxor - H&M
Skor - Levis
Kameraväska.


Ska även berätta lite kort om min fredag. Skolan som vanligt och sen åkte jag direkt hem till Edgar med Emily. Där började vi förbereda middagen som blev en hemmalagad pizza med tacoköttfärs, annanas och lite annat smått och gott. Till det åt vi vitlökssås, åh min favorit. Emily är grym på att göra vitlökssås! När vi hade käkat började det droppa in en del folk och lugnet byttes ut till en lugnare fest. Kollade lite på Idol, dansade och hade allmänt trevligt. Den följde jag två vänner hem och sen begav jag mig hem till mitt och kröp ner i sängen.

    
   

Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0