Höstväder?

Fyfabian vilket hemskt och äckligt väder det är ute idag. Som tur har jag jobbat hela dagen så jag har inte gått miste om något mysigt solväder iallafall. Det har knappt varit några kunder alls idag så det har varit jätteskönt för en gång skull. Jag och Kajsa sysselsatte oss med att fylla på med alla saker som gick och käkade en hel del gott. Mamma var snäll och både lämnade mig imorse och hämtade mig efter jobbet. Hon tyckte så synd om mig som skulle behöva cykla i äcklet.

Det är svinigt kallt i mitt rum just nu för mitt element funkar inte. Jag tror jag måste tända en jäkla massa värmeljus om jag ska kunna vistas här länge till. Ska ta mig en dusch snart så jag får upp värmen lite. T.Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0