Beslutsångest

Hej hopp!
Dagen har varit mestadels bra, dock lite trött så det blir en tidig sömn idag, om jag lyckas slita mig från msn inatt. Hade ju långdag i skolan idag, slutar 17.15. Sista lektionen var foto som vanligt på onsdagar och idag jobbade jag på riktigt bra. Vi skulle analysera olika bilder och sedan göra ett bildmanus som vi i fortsättningen kommer att få göra innan vi går ut och fotar, alltså en plan för vad man ska ha för tema på fotograferingen och hur man vill att vissa bilder ska se ut. Fick jättemycket beröm för mitt bildmanus och Sivert tyckte att jag borde syssla med det på fritiden, yeah right! Men jag tog iallafall med mig en kamera hem idag så jag ska försöka komma ut och ta lite kort innan nästa lektion. Jag måste bara invänta det rätta vädret och tidpunkten.

Efter skolan åkte jag ner i centrum där jag förövrigt var typ själv. Jag begav mig iallafall till Kicks för att lukta på parfymer och kom hem med 10 olika prover. Har lyckas välja bort 6 stycken nu så det är bara 4 som återstår. Mormor och hennes kompis har stått här och luktat men dom tycker inte som mig så jag ska be Petra om hjälp när hon kommer hem från stallet. Försökte med lillebror också men han var ju inte direkt någon större hjälp. Jaja, när jag kommit fram till ett beslut ska jag iallafall ringa mammsen så hon kan köpa med sig en perfym hem till mig från Spanien.

Nu är det duschen som gäller! See ya! <3

T.Ö


Kommentarer
Postat av: iÄ

hedenhös kameror is the grej alltså! :)

2008-10-15 @ 22:53:31
Postat av: tessan

Hehe yes du vet vad du pratar om! :)

2008-10-16 @ 17:53:49
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0