You better shape up!

Det här med mig som veckans singel blev ju ingen större hitt om man säger så. Jag önskar nästa veckans singel mer lycka!

Det är ett uttjatat ämne i denna blogg, men nu ska jag plugga företagsekonomi. Det ändå jag ägnar min tid åt i dessa mörka tider. Ska jobba med 2 kapitel idag hade jag tänkt och sedan ta en dusch, käka en god middag och ha snöbollskrig med en loser. Jag älskar snö och jul! Min julstjärna sitter uppe och lyser så vackert i mitt fönster btw. XOXO.

Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Sillen

Du ger upp för lätt!

2008-11-25 @ 17:58:02
Postat av: tessan

Svar Sillen: Vadå ger upp för lätt?

2008-11-25 @ 18:08:27
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: iÄ

Haha, hm hur var det nudå? Vem var det egentligen som blev losern? :D

2008-11-25 @ 22:39:41
Postat av: tessan

Svar iÄ: Ehm, jag (A)

2008-11-25 @ 22:43:44
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0