How much is real?

Hej du gladé! Jag hoppas innerligt att alla har haft en bra dag idag. Min dag har varit normalbra. Ingen toppen dag men ändå ingen dålig dag. Skoldagen var lugn och rolig. Vi spelade volleyboll på idrotten vilket var riktigt kul. Efter skolan har jag läst något kapitel ekonomi och engelska och umgåtts med min familj över en middag bestående av thaimat. Har nyss bokat biljetter till mig och Petra till Idol finalen i Globen den 12 december. Jag tror vi fick relativt bra platser vilket jag hoppas pga. det dyra priset. Jag ser jättemycket fram emot den kvällen eftersom jag och Petra inte hinner göra så mycket saker tillsammans längre. Vi har så mycket att göra på varsitt håll så att tiden inte riktigt räcker till. Men jag vet att jag alltid har henne vid min sida i alla fall vilket jag är evigt tacksam över! Nu ska jag lyssna på musik och sova så småningom. xoxo.

En lycklig Therese precis hemkommen från Kreta våren 2008.

Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag längtar till Idolfinalen, ska bli så roligt! <3

2008-11-20 @ 21:53:10
Postat av: Nandorf

sööt häst på bilden, du va också lite söt ;)

2008-11-20 @ 22:02:43
Postat av: Anonym

Svar Petra: Ja jag också, synd bara att det är så lång tid kvar. och vi får hoppas på att rätt personer kommer till globen och att inte fjant-palm är kvar då.

2008-11-20 @ 22:09:00
Postat av: tessan

Svar Nandorf: Tack för att du tycker jag är lite söt iallafall nanne.

2008-11-20 @ 22:09:48
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är iaf 75% att det blir en bra final utan tjant-palm! :)

2008-11-23 @ 21:52:08
Postat av: tessan

Svar Petra: Ja, hoppas verkligen att Kevin, Alice & Robin klår lillkillen!

2008-11-23 @ 22:13:49
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0