Sliter ut mig

Har nyss kommit hem från en hemskt stessig dag på jobbet! Men jag hade trevligt åtminstånde. Jobbade med JR och Robin, mycket trevliga människor. Allting var kaos eftersom vi bara var två stycken framme i butiken och det va massor med människor. Sen var det någon sjukjävlaäcklig människa som hade skitit på toaletten och tagit upp sin avföring och kletat på hela toalettstolen och jag fick äran att ta bort det.......! Jag spyyyyyyyyyyyr! :O Ska snart hoppa in i duschen och skrubba mig ren, känner mig så sjukt äcklig! Sen måste jag försöka orka plugga och kolla på Melodifestivalen. Sen direkt ner i sängen eftersom jag ska jobba imorgon också :/  Jag känner mig så jävla sliten! Ta mig till ett spa!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0