seg som vanligt

skola som vanligt idag .. tråkigt! kockade 2 ägg när jag kom hem så att jag skulle få lite ny energi till mitt naturpluggande, verkligen jättetråkigt. men jag pluggade till oc så det gick rätt så bra. tar en paus nu för att äta middag och sen är det bara påt igen. sen antar jag att det blir en paus till för att glo på gossipgirl och kanske äta lite fruktsallad eller popcorn. har även fått med mig Fabians skåplås hem idag pga andreas aka kleptomanen, men jag gillar dig ändå! (:


Kommentarer
Postat av: ASDF

för det första heter det kleptoman och för det andra är andreas verkligen inte en sådan :)

2008-03-04 @ 21:45:10
Postat av: tessan

MUPP ANDREAS! :)

2008-03-12 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0