Min helg

Lördag: jobbade från 8.30 till 16.30, gick ganska fort och det kändes mycket skönt. när jag kom hem satte jag mig framför tvn en stund och åt hoppade sedan in i duschen. Senare på kvällen mötte jag Emily vid Willys för att inhandla lite chips, dipp och grönsaker som vi mummsade på till melodifetivalen som förövrigt va rätt trist .. ingen Björn Gustavsson, SKANDAL! Anna och Madde kom också förbi och mös med oss. Tog sedan en promenad med Anna och Madde innan dom skulle ta sig hem till landet.

Söndag: Tog bussen till vh vid 10 för att sedan byta till tåg mot älvsjö och båtmässan. Jag och lillebror hade en "syskondag" som han så gulligt kallade det. Jag skulle köpa en tröja som naturligtvis var slut i min storlek(som vanligt när jag har förälskat mig i någonting). Men jag fick iallafall en mysig dag med min älskade lillebror. Tror han uppskattade dagen också, eller jag hoppas iallafall.


Nu ska jag sätta mig och plugga matte inför provet som vi har på tisdag.. Har rätt mycket att göra kan jag säga, men så är det när man inte jobbar på lektionerna. Då får man leva med att man får plugga på hemmaplan. Senare ikväll blir det Tv tittande som gäller, skulle behöva få en tidig sömn men jag kan inte missa Wallanderfilmen "Mastermind" som går på fyran idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0