illamående

Skolan som vanligt idag då .. Högskoledag, vilket innebar att det var fullt med folk från olika högskolor i hela korridoren. Vid lunch fick jag ont i magen och blev lite lätt illamående, inte ås farligt men blev tyvärr värre på idrotten. Ringde min sjukgymnast och avbokade min träningstid som jag hade efter skolan. Tog bussen hem vid 14 och satte mig och pluggade lite matte, har prov imorgon. :/ Kom nyss upp ur ett fantastiskt bad, med rosenknoppar och havssalt. Peelade hela kroppen, gjorde en ansiktsmask, rakade benen, och till sist en insmörjning med babyolja som vanlig. Ska snart kolla på Andra avenyn och sedan plugga lite matematik. Tidig sömn idag också, ska upp till tandläkaren vid 8 imorgonbitti.

   

Kommentarer
Postat av: .

mysigt :)

2008-03-10 @ 20:55:27
Postat av: Emily

Gud så mysigt, mådde du bättre efter ett uppfriskande bad? :)

2008-03-10 @ 21:51:09
URL: http://eeemily.blogg.se
Postat av: tessan

absolut, det var precis vad jag behövde tror jag. bara varva ner och ta hand om mig själv. :)

2008-03-11 @ 17:55:05
Postat av: E

oooh, hett (; där skulle man vilja ligga med en het guuy! :D

2008-03-11 @ 22:18:19
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se
Postat av: tessan

Hahaha, japp! ;)

2008-03-12 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0