Fredag

Äntligen är det helg .. Fast min helg kommer inte bestå av någon vila alls .. Ska jobba på lördag och söndag, plugga som tusan, och kolla på melodifestivalen! det är ju ett måste! Hoppas på att Perelli vinner.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, rätt skön dag faktiskt! Efter skolan åkte jag, Emily & Anna ner till centrum för att kolla in den nya Kicks affären som öppnade idag.  När jag kom hem gjorde jag en riktigt mumsig macka med keso, soltorkade tomater, sallat, gurka, rökt skinka och örtsalt! Satte mig och började skriva på mitt tal om Varför vi ska hjälpa alla fattiga barn runt om i världen. Jag funderar helt seriöst på att bli fadder till ett fadderbarn.. Kostar inte direkt mycket, 200 kronor i månaden. Nu ska jag äta köttfärspaj med familjen och sedan ut en sväng med tjejorna i think!

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0