skit lärare

Idag blev jag av med min oskuld på "ig-provsfronten".. fick alltså mitt första ig på ett prov i hela mitt liv. jag klarade mig rätt länge .. eller jag fick egentligen godkänt, fick 26 poäng och godkänt va 25. Sen bad Sara (min naturlärare) mig att få titta på mitt prov och det va klart hon fick sa jag. Då tar hon bort 2 poäng och säger" nu får du göra omprov, jag va försnäll med rättningen så jag tar bort 2 poäng" hon är ju helt körd? ofta man bara tar bort poäng och säger att hon varit försnäll på rättningen, hon ska ju rätta ordentligt från början. jag är så sjukt arg!!!

Linn och jag har även satt igång en protest mot ANES och lite mot natur läraren, vi tycker inte att de kan förklara på ett bra sätt osv. och det är vi inte ensamma om att tycka .. "Nu rjjjiveer ja pjjovet!"

Idag har jag iallfall gjort ett samhällsprov, det gick helt okej faktiskt! Hade även idrott i skolan, kul som vanligt! (: Efter skolan har jag varit hos polisen och sen hunnit plugga lita spanska. ska fortsätta med spanska plugget med petra snart, i think? om hon svarar.

Skulle även vilja gå på Viakvällen ikväll och hälsa på min gamla skola, men jag tror jag får prioritera mitt pluggande.


Kommentarer
Postat av: E

naaaw, stackars diiig dolle!

2008-02-21 @ 21:37:16
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se
Postat av: Anonym

mm, buhu

2008-02-22 @ 08:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0