shoopping

idag har jag och Petra varit i stan och shoppat lite. jag blev 3 par skor rikare och  en jacka. När jag kom hem tog jag en fika med Linda på Kullsta cafet och köpte med mig en tårta hem till familjen. fick även 4 st semlor var när vi gick hem. Fick även mina saker jag beställt från hm idag också. ett par skor, ett linne, shorts, bikini, 2 st tröjor, armbant och hårspännen. så nu känner man sig riktigt glad! hittade också ett par ursnygga byxor från G-star, men dom köpte petra så dom kan jag icke köpa, trist trist :)

Kommentarer
Postat av: Naliie

ovanligt att du köper skor :P

2008-02-15 @ 23:17:22
URL: http://naliie.blogg.se
Postat av: tessan

hahaha, nej .. (A) men det går ju inte att låta bli! :)

2008-02-17 @ 11:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0