haha

hittade nyss denna roliga grej i izan bilddagbok, sjukt kul så jag måste också göra den! (:

Dra bland kontakterna på din mobil !
Stanna slumpvis
-Ta namnet och sätt in som svar
-FUSKA INTE !

Hej jag heter Madelene Sturesson
Jag är jättekär i Christopher Juliusson
Men jag tycker Emelie Johnson är snyggast
Den fulaste på jorden är Max Rundberg
Fast Niklas Norberg är nästan fulare
Jag tycker Sofie Noreskog är helknäpp
Men Andreas Ahlberg är nog den korkade personen jag vet
Hetast i Universum är Joakim Granström
Lisa Lindqvist kommer att gå längst i livet
Hejdå nu ska jag ha sex med Sebastian Nyström

Kommentarer
Postat av: Niklas

haha jaa vad ska man säga, ;)

2008-02-11 @ 23:37:35
Postat av: tessan

haha fuling! ;D

2008-02-11 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0