Tessan taggar till!!!

Tjoho! Nu är mina fyra långa arbetsdagar över och jag taggar sönder inför nyår. Direkt efter jobbet har jag fixat massa mat och etc till nyår och nu är jag helt slutkörd men man lever ju bara en gång. Idag var jag hos optikern innan jobbet på synkontroll och jag ska bli glasögonorm. Kommer bara använda dom på lektioner och när jag kollar på tv osv så dom kommer inte vila på mitt näsben dygnet runt.  På fredag ska jag med mamma och Desirée och prova ut bågar, sedan blir det lunch på jobbet med Desili(jag längtar redan efter mat och onyttigheterna min mage ska fyllar till bredden med).

Ja, imorgon smäller det, det är redan nyår och det ska firas ordentligt! Jag hoppas att ingenting otrevligt kommer inträffa och att jag kommer kunna hålla mig i skinnet och inte spåra ur totalt, kan bli svårt men jag ska försöka.

Nu ska jag slå på ett avsnitt OC och sedan somna in i min skönhetssömn för att vakna upp som en ny och fräsch männsika imorgon för då gäller det, då taggar jag till. "Nu taggar vi, nu taggar vi, nu kör vi, nu kör vi".


Therese Ö

Kommentarer
Postat av: johanssn

Haha du verkar hm, taggad alltså! Önskar ett gott nytt år - lite i förtid. :)

2008-12-31 @ 00:09:06
Postat av: tessan

johanssn: Alltid taggad. Tack detsamma.(:

2008-12-31 @ 00:35:24
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: sunkis

haha, nästan lite över taggad, men det blir säkert ett grymt nyår ska du se ;-)

2008-12-31 @ 01:36:58
Postat av: desirée

nu taggar vi, nu taggar vi, nu kör vi, nu kör vi glasögonorm!

2008-12-31 @ 13:51:53
URL: http://skorp.blogg.se/
Postat av: tessan

desirée: JAg kommer tagga sönder i mina glasögon, jag kommer bvara så¨snygg och smart, eller iallafall se smart ut. Men för dig räcker det ju att du är söt.

2009-01-01 @ 16:44:59
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0