♥ Cause all we had is broken like shattered glass

Hör och häpna, idag ska jag plugga. Det är ett ganska ovanligt moment i mitt liv som jag inte gör så ofta nu förtiden. NOT! Jag och mina klasskamrater vadar i plugg upp över hals och huvud. Dessa två veckor som vi har framför oss är en pina, jag är inget big fan av lärare som inte kan kommunicera med varandra och sprida ut proven och arbeten lite mer över terminen. Jag är trött, sur och vill bara ta en spade och gräva ner mig. Jag kan ju säga att jag har haft bättre perioder i mitt liv och med glädje inom mig än vad jag har nu, men det kan ju inte alltid gå bra. Här kommer i alla fall en dagens outfit som ni kan avnjuta medan jag drunknar i min svenska uppgift.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: johanssn

det ska bli jävligt skönt med lov, ellerhur?

diggar luggen btw!

2008-12-09 @ 16:58:17
Postat av: matte,rättskunskap,svenska,spanska, engelska prov och en liten ekonomi arbetsintervju

känner igen känslan

2008-12-09 @ 17:46:43
URL: http://skorp.blogg.se/
Postat av: tessan

johanssn: Jo det kan jag ju lätt säga att det ska och tack!



Desirée: Jo det här suger skorpisch! fick du mitt sms btw?

2008-12-09 @ 18:45:29
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0