äckelväder

Tråkig och otroligt seg dag iskolan idag, har haft två håltimmar och försökt att komma vidare med mitt historia/svenska arbete men det är omöjligt att göra någonting i skolan. Foten värker och nu gör ryggen ont också för att jag haltar mig fram. Efter skolan åkte jag hem och satte mig och pluggade på mitt arbete och har kommit en bit på vägen. Ska försöka ta mig i kragen och fortsätta lite mer efter duschen. Matte plugget har jag inte gjort någonting på så det får jag sattsa stenhårt på imorgon!? Det är äckelväder med snöblandat regn ute och jag vill bara ha sommar! Skönt att jag drar till Kreta om mindre än en månad, YES! I helgen är det första helgen på evigheter som jag är ledig från jobbet och det ska jag njuta av. Ska bland annat in till stan med min vän Skorpan och shoppa lite, vila och träffa en viss person, hoppas jag. Måste även tyvärr plugg eftersom det är prov i idrott på måndag.

Jättemånga är sjuka just nu och det är glest med folk i klassen, krya på er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0