25 April och LÖN!

Underbart väder idag igen och jag njuter! Skolan som vanligt men vi fick fin besök av Christopher Walldoff. Härligt grabb det där! Skit kul att se honom igen. Efter skolan åkte jag direkt hem till Emily och Sofie för att gratta dom för att som har fått en liten lillebror! Så sjukt kul! Vi mös lite och sen städade vi lägenheten lite. Blev även bjuden på middag och jag fick stå för grillandet. Det blev grillspett, hazzelbackspotatis!? och vitlökssås. Riktigt smarrigt! Sen kom Anna och Madde med efterrätten som vi avnjöt i soffan framför Talang 2008. Nu är jag hemma i min ensamhet och tänkte sätta på en film kanske? Om jag orkar...

Idag kom även min efterlängtade lön! Så underbart!  Har varit pank i en evighet känns det som nu och jag ska äntligen kunna betala tillbaka min skuld till min lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0