trögskoldag 22/11

Usch idag har varit en riktig skitdag i skolan! förutom att jag fick mig en lite längre pratstund med Mr. T än vanligt. det tycker vi är mycket trevligt! :) idag va vi i gymmet på idrotten, mycket trevligt ;) men de finns nästan för mycket speglar där inne och eftersom jag är en sån spegelapa så kan jag ju inte låta bli att kolla lite då&då, eller nästan hela tiden :/ :P efterskolan åkte jag hem med värsta mensvärken och satt mig och kollade på OTH, älskar !  sen på kvällen kom petra över och kollade på tv med mig och åt vitläksbröd, gud så mysigt de va. snart ska jag väl gå och stupa i sången, behöver verkligen sömn känner jag. så sjukt otaggad på skolan imorgon, känner att jag behöver ligga hemma och vila och plugga historia. uschusch. men jag behöver ju såklart vara i skolan också så det är bara att ta sig dit! känner också på mig att det blir en slödag imorgon, mjukisar i skolan kanske ? aja see ya / tessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0