Tisdag 13/11

Vaknade som vanligt klockan 07.30 av att mamma och nicklas gick ut och simmade i poolen med alla pensionärer. när dom kom upp till rummet igen så gjorde vi oss iordning för att gå ner och äta frukost i "bunkern". jag tog en alvedon innan vi gick för att jag hade sjukt ont i min rygg. måste ringa sjukgymnasten när jag kommer hem igen. jag förstår mig verkligen inte på sångtillverkare i utlandet, alla gånger jag varit utomlands har jag fått sova i hårda sängar så det känns som om man sover rakt på en träplanka eller dyrligt. credd till svenska MJUKA sängar. längtar hem till min myssäng!

Efter frukosten gick vi till en starand med underbar sand, den va vit/beige och bestog av små snäckor och korallbitar. sanden heter Amadores. jag badade med mina solbrillor och sögs ner under vattnet i en stor våg så solbrillorna försvann...men den spolades dom upp på stranden som tur va. älskar dom brillsen! <3

När vi kom tillbaka till hotellet la jag mig och solade och äntligen gav det resultat, fick lite färg så nu är jag tagad inför en ny soldag imorgon. vid halv tre gick jag upp och satt mig på balkongen och pluggade svenska och historia, känner mig riktigt duktig!

på eftermiddagen tog vi bussen in till en liten stad som heter Puerto de mogan, där gick vi runt i hamnen och åt en skit snuskig pizza. sedan gick jag in i en Lacoste butik och ville såklart ha allt i hela dutiken. men jag köpte ingenting! på bussresan hem till hotellet åkte vi med en självmordsbelägen busschaför. han körde som en dåre och saken blev ju inte direkt bättre av att vägen vi åkte på var närmare 200 m över vattnet. alla satt och häll fast sig så hårt dom kunde och hoppades på att komma hem levande. vi överlvde och satte oss i poolbaren och åt världens största banana split. MUMS! :)

nu ska jag joina familjen ute på ballen och sedan sova!  nattinatti / tessan.

Jag måste skriva lite till.. nyss har jag fått en jätteskön andsiktsmassage av min snälla mamma och lite ryggmassage som bonus. helt underbart skönt! nu får nicklas samma behandling och sen är det lillebrors tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0