lördag 24/11

hallådär! (: vaknade av mig själv vid 09.11, helt sjukt eftersom jag inte somnade förens 4 i morse. Mr T kom förbi och så satt vi i bilen och snackade massa och sånt. riktigt mysigt ! :) borde göras oftare, enligt mig (A). wellwell, idag har vi haft öpper hus i skolan och jag va där en stund, spelade jepordy i en kvart och sen gick jag och ebba runt och gled lite i skolan och minglade lite med folk, sen kom familjen och hämtade mig och så åkte vi till anna & daniel på födelsedagslunch! daniel fyuller nämligen år :) grattisgrattis! vi bjöds på jättegod mat och tårta. det va jättetrevligt! extra trevligt va det att träffa robert faktiskt, va ett tag sen, så jävla härlig och snäll kille :) sen lekta jag lite med min lilla låssaskusin adam :) ungerbar unge det ! när jag kom hem städade jag rummet och bäddade om och dyrligt. pluggade öven lite historia.. duktig jag är(A). nu sitter jag och lodar här vid datorn, ska egentligen vara med brudarna men efter middagen mådde jag så illa, så jag stannar hemma, plus att jag ska jobba imorgon bitti så det är lika bra att vila ut. blir nog en mysig kväll i sängen hela kvällen med lite tv som sällskap, eftersom jag inte har något annat sällskap, tyvärr :/ ;) aja, puss ! / tessan

image2
här har vi en bild på mig och adam, dock inte tagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0