Fredag den 30/11.

tjenixen! dagen började med att jag och ebben hade en guidning i skolan på turismen, as pinsamt att gå och snacka när det va annat folk i skolan, måste trott att va va sjuka, men de är vi ju iof till en viss grad (A) men iallafall så fick vi jkättemycket beröm av läraren så det va jättekul! :) sen hade vi ingen spanskam huuuuuuur skönt som helst! :D så vi satt i cafeterian och spelade kort i en evighet kändes de som. sen pratade jag lite med jepser, lika trevligt som vanligt. salah gjorde oss  sällskap en stund också och underhöll oss. så sjuk människa alltså! sen kom björn (engelska läraren) fram till mig och frågade vad jag tyckte om att vi skulle kolla på skolanshockeylag som spelade match mot Värmdö på engelska lektionen, och det tyckte jag självklart var en strålande idé! så han gick och pratade med skolledningen och lärarna så kom han och hämtade oss från matten och så gick vi också kollade på hockeyn! :D hur kul som helst! sen hade han pratat med våran natur lärare också så vi slapp ha natur, underbart! :) credd till björne! :D juste jag gick VG på mitt matteprov också, känns jättebra. ska kolla vart  MVG gränsen låg också, för jag fick rätt höga poäng :) wooho! sen efter skolan tog jag bussen ner till frissan och klippte mig lite. skönt med lite fräscht hår men tråkigt, för mitt hade blivit så långt, men men de växer ju ut :) Puss.

image4
EBBEN & JAG DRAR EN FEEEET POSÉ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0