skjut mig

Ja, det är så jag känner just nu när jag tänker på allt som ska hinnas med i skolan. När jag tittar på min svenska uppgift till på torsdag och inte förstår ett dugg av vad uppgiften går ut på eller förstår någonting av artikeln vi ska skriva om. Sen när mardröms-veckan(nästa vecka) bara fylls på med mer och mer saker så har jag bara lust för attgräva ner mig. Denna mardrömsvecka jag talar om innehåller 3 prov, en inlämning och två dagars arbete och innan veckan börjar lär den ju innehålla lite där till.

Jag älskar vädret förövrigt, solen, vindstilla och den blöta marken där jag traskar runt i mina Hunter-stövlar, skinnjacka och solbrillor!

Nu ska jag sätta igång och plugga. Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0