Nu är du död för mig!

Vilken känsloladdad dag det var igår, hat blandat med kärlek till mina fantastiska och roliga vänner! Jag kockade av illska samtidigt som jag mådde så bra. Lunchade med Emily och Emelie, tog en sväng till loppisen i gymnasiet, tvättade bilen, hämtade fiskar och lämnade hos en ny ägare och åt en fantastisk plockmatsmiddag med Emily och Edgar. Sen begav jag mig till Hermansson/Larsson för lite festligheter och gud så jag skrattade, en bra fest med härligt folk!

Ligger nyduschad i soffan och funderar på vad jag ska göra av dagen, är väldigt trött så tror bara att jag ska ligga inne idag trots det fina vädret. Blev med öppning imorgon på jobbet. :D Så jäkla skönt! Vi hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0