Solig söndag!

Godmoooorgon! Har fått sova ut ordentligt idag vilket jag behövde. Har varit en tung vecka med lite sömn, orolig tillvaro både på jobbet men framförallt i det privata. Att Daniel flyttade var och är fruktansvärt jobbigt men samtidigt är jag så glad på samma gång! Det kommer gå bra, men det är inte kul. Åker upp till örnsköldsvik den 22-27 januari och jag kan knappt vänta, det är 2 veckor kvar. :) Nu ska jag kolla på Gladiatorerna och äta frukost! Vill ha en tv i mitt sovrum nu! Ha en kanondag gott folk!

Kommentarer
Postat av: ebba

okej men det låter ju bra Thessan :)) man får ta en dag i taget!

2012-01-08 @ 11:29:14
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0