2011 i bilder - Del 1

Året startade i idre med dessa två tjejer.Kunde inte bli en bättre start på 2011


En mycket vild utgång i stan med härliga tjejer slutade med att Maddes hår brann upp


Jag tog äntligen körkort! :D


Jag fyllde 20år och blev firad av frissan och Kajsa med champagne, tårta och presenter på salongen.


20årsfirande med fina tjejer följt av en bra utgång i stan.


Var i idre en gång till tillsammans med Emelie





Helene hade studentskiva




Utgång med Madde och dif, resulterade i att jag mötte denna härliga Frida och tappade bort min älskade DKNY väska med allt i...


Jobbade med ett underbart team på Konditoriet, där fann jag och Nina varandra. En vän för livet!


Fick en tatuering av Filip och Lisa i 20årspresent



Lisa hade studentskiva och självklart var vi där och öste.



Lisa tog studenten!







SUMMERBURST!






Sofie fyllde 18, överaskningsfest och storasyster Emily hade gjort fina tårtor.


Slutade på Konditoriet och började på 7-eleven


Kajsa fyllde 20 år <3



Madde fyllde 20 och firades med överaskningsfest





Allsång på skansen


Midsommar hos Johan


Gotland v 29






Sommarfest på landsort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0