Ny vecka på ingång.

Här var det väldans dålig uppdatering, men det har sina förklaringar och det vet de som bör veta. Har jobbat hela helgen och idag har jag bara tagit det lugnt och kom nyss hem från hockeyn, tråkigt att nynäs fortsätter förlora men skönt att komma upp till ishallen och se lite människor och kolla lite hockey. Nu tänkte jag börja rensa min garderob, igen .. Tänkte packa undan en hel del kläder som jag inte använder så mycket och även lite sommarkläder. Det är för fullt i min lilla walk-in-walk-out-closet och kan vara väldigt skönt att få bort en del som jag inte använder och kanske kommer kunna sälja iväg något. Blir lite Wallander ikväll som uppladdning för min vecka på sminkaffären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0