Mari jungstedt

Mari är nog min bästa vän denna veckan. Skönt att få dagarna att flyta fram på något vis i alla fall. Sitter här i sminkaffären, dricker min smoothie och första halvtimmen har gått förfärligt långsamt måste jag säga. Har inte öppnat boken ännu men det är god tid snart! Hade bestämt mig för att träna nu på morgonen innan jobbet men kunde inte somna igår och har sovit väldigt ostadigt inatt, drömt 10 olika drömmar som jag minns känns det som. Det får bli lite gym efter jobbet istället! Skönt att röra lite på sig när man suttit/stått still i flera timmar. Snor och halsont har jag dessutom fått. Tur att jobbet inte är så krävande och tungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0