Mycket bra dag!

Min dag har varit kanon. Jag har hunnit med att umgås med tre av mina absolut bästa vänner! L y c k l i g  t j e j ! Först blev det en tripp i lunkande tempo med Emily i lite butiker och lunch med Edgar. Efter det mötte jag upp Petra för ett gympass. Oj vad mycket bättre jag tränade när jag tränade med henne. Behöver verkligen en push! Sen kom Elin hit och vi har bara legat i soffan och snackat massor och ännu mer, kollat tv och lagat mat. Underbar dag! Fick även ett jobbpass till imorgon så ska kolla på senaste gossipgirl avsnittet nu och sedan sova! Godnatt!


Middag för två.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för igår sötnos! MMmm gillar dig!! <3

2011-10-05 @ 09:12:29
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0