Foton av Lisa.

Nu gick precis Lisa efter våran mysiga förmiddag tillsammans. Tråkigt att tiden ska gå så fort bara. Vi har fotat på ringvägen, gosat med hundarna, ätit lunch och snackat skit. Här är några av bilderna Lisa tog på mig idag. Imorgon kanske vi fotar lite mer och då lägger jag även upp några fler bilder från idag på både mig och Lisa. Nu ligger jag i soffan och ska vila lite innan jag ska möta upp Jennifer för att handla och gå hem till Petra och fixa lite tacomiddag och sedan far vi till Jesper och umgås!












Kommentarer
Postat av: Jennifer

Riktigt fina bilder på en riktigt fin tjej!

2011-10-22 @ 19:36:09
Postat av: Anonym

Fina du ! <3

2011-10-22 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0