snart helg!

Godförmiddag! Ligger i sängen hemma hos Daniel och saknar sällskapet, funderar på att ligga kvar här tills han kommer hem från jobbet så jag kan få en puss innan träningen. Hur löjligt kär får man vara, känns som om jag är 12 år igen och dödskär i en snygga killen i nian. Men hej, jag är 20 år och har hittat en kille som jag gillar, känns så äkta.

Idag blir jag ledig, öppnar tre dagar i rad nu på jobbet vilket känns kanonbra! Slippa jobba kvällar denna helgen känns så skönt. Inte för att jag kommer kunna vara uppe länge och göra saker men jag får mina helgkvällar lediga för mys i soffan framför tvn och förhoppningsvis något bra sällskap!



Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vilken underbar bild!

2011-11-27 @ 21:40:49
URL: http://lisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0