resumé

Godförmiddag! Ligger fortfarade i sängen och gosar. Ska strax ta mig upp och snygga till mig lite innan jag traskar ner mot centrum för att besöka apoteket och äta lunch med Elin på Konditoriet. Efter det blir det jobb 16-00. Det passet brukar gå fort och smärtfritt även fast det är en fredagskväll då man bara vill umgås med nära och kära. Jobbar hela helgen nu, och bara kvällar.

Igår åt jag lunch med Emily på thaien, fikade med Filip, tränade med Petra och lagade middag till mig och Daniel. Blev en myskväll för oss två framför tvn.

I onsdags var jag med ett gäng tjejer på inspelningen av Så ska det låta. Det var kul, intressant men även mycket väntan som var rent ut sagt tråkigt. Men överlag var det en jätterolig grej att göra och vara med om.






Fika med Filip.


Fläskfile-pasta till mig och Daniel. Blir detsamma till middag idag på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0