Aj aj aj

Ja, så som rubriken lyser låter jag varje gång jag ska böja mig ner, sätta mig ner eller helt enkelt när jag ska anstränga mina ben eller rumpa. Petra körde ett pass med mig på gymmet igår och jag kunde inte stå upp efteråt, så trött var jag och det känns idag i kroppen! Men även fast det gör ont så är jag så jävla nöjd. Hade jag inte haft träningsvärk hade jag varit grymt besviken. Idag vid halv 4 drar jag iväg med systrarna Ödmark för att äta i stan innan vi tillsammans med Fia, Lisa och Lojjsan ska gå på Så ska det låta. Ska blir riktigt roligt! Missar tyvärr hockeyn ikväll och D har comeback så det är lite tråkigt. Får smyg-följa matchen på mobilen. :) Ha en underbar dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hurra för träningsvärk!;)

2011-11-10 @ 07:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0