Söndag.

Godmorgon på er! Alla pigga idag? Jag är rätt pigg med har en jävla smärta i mitt bröst och i axeln efter min vurpa på tåget. Så jävla typiskt mig att ramla men denna gång hade jag lite hjälp på traven. Blev en bra shoppingrunda i stan igår och sedan en väldigt mysig eftermiddag i solen i Berzelii park med bubbel, vin och jordgubbar. Sen tog vi oss hem mot Nynäs men påvägen stötte vi på problem, tågen mellan Nynäs och Vh gick inte så det blev ersättningsbuss men tur va väl de eftersom jag och Elin hittade en lite söt filur på bussen. Väl hemma slängde vi i oss en pizza, dansade lite och åkte sedan ner till Freja och träffade alla roliga människor. Jag gillar när sommaren är på ingång och man träffar folk som man inte träffar annars. Man hinner ju dock inte hälsa och prata med alla så mycket man vill men de var en jävligt bra lördag!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0