sjukling.

Nu ligger jag äntligen hemma i min soffa under ett varmt och skönt täcke och proppar i mig allt som är bra när man är sjuk. Ringde ner Linnea till jobbet så jag fick gå hem och vila mig. Brukar alltid jobba även om jag är sjuk men nu orkade jag verkligen inte stå där och försöka se trevlig ut då febern har tagit över min kropp totalt. Ska bara vila och kurera mig hela dagen och kvällen idag så jag förhoppningsvid mår bättre snart. Fick ställa in min intervju idag också vilket inte kändes alls bra. Såg fram emot att komma och träffa chefen. Nu kollar jag Bachelorette och sen blir det bara massa film resten av kvällen! Kom förbi med chips någon? Filmtips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

the blind side

2011-05-24 @ 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0